Passer au contenu principal
Si vous continuez à consulter ce site web, vous acceptez nos politiques :
  • Politique « conditions d'utilisation »
  • Politique de confidentialité
Continuer
x
Campus RÉCIT
  • Accueil
  • Calendrier
  • Formations
  • Évènements à venir
  • Plus
Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
Français (Canada) ‎(fr_ca)‎
English ‎(en)‎ Français (Canada) ‎(fr_ca)‎
Vous n'êtes pas connecté(e)
Connexion
Campus RÉCIT
Accueil Calendrier Formations Évènements à venir
  • Presentation of the design team
  • 0.1 History of the project
  • 0.2 Course goals
  • 0.3 Overview of the course
  • 0.4 Classroom Organization Strategies
  • 0.5 References
  • 1.1 Terms Related to Podcasting
  • 1.2 What is a Podcast?
  • 1.3 Get Familiar with the Structure of a Podcast
  • 1.4 Text Features of an Informative Podcast
  • 1.5 In the Classroom
  • 2.1 The Inquiry Process
  • 2.2 Plan Your Research
  • 2.3 Search
  • 2.4 Is it Reliable or Not?
  • 2.5 Use Information
  • 2.6 In the Classroom
  • 3.1 Writing a Podcast
  • 3.2 Printed vs Audio Text
  • 3.3 Organizing and Structuring Information
  • 3.4 In the Classroom
  • Submit Your Audio Text
  • 4.1 Using Delivery Notes
  • 4.2 Annotate Your Script
  • 4.3 In the Classroom
  • Submit Your Learning Sequence
  • 5.1 Before Recording Your Podcast
  • 5.2 What is a Storyboard?
  • 5.3 Digital Tools to Record a Podcast
  • 5.3.3 Recording Your Podcast
  • 5.4 In the Classroom
  • Module 5 Classroom Experimentation
  • 6.1 Publishing Netiquette
  • 6.2 Presentation of the BaladoWeb Platform
  • 6.3 Share Your Podcast
  • 6.4 Possible Offshoots of the Project
  • 6.5 In the Classroom

Vous n’êtes pas connecté·e à votre compte. Connectez-vous

  1. Accueil
  2. Formations
  3. Langues
  4. Autoformations
  5. Producing and Sharing Podcasts
  6. Presentation of the course
  7. Presentation of the design team

Producing and Sharing Podcasts

Assistance

Presentation of the design team

Conditions d’achèvement
Consulter



Context